15 Mart 2012 Perşembe

En sevdiklerimden..

Tesadüf bu ya, aynı kol saatinde durmuşuz
Sen sabaha karşı kalkan bi uçaksın
Ben, bir kadeh daha içsem iyi olacak limited şirketi
Bıraksam, kendine çekilicek çok cinayetli bi bıçaksın
Eski sevgiline dönüyorsun kalbin tek kapılı buzdolabı
Heryer kirli çünkü heryer çicek açmış
Eşyalar hafızasını kaybederse acımaz vururlar adamı

Üstelik bildik bi şarkıdan hamileyiz hepimiz
Doğursak doğursak iki notali ezgiler doğururuz çalıntı
Da sen zaten doğursan o hüzünlü şarkıyı bana fırlatıp kaçacaksın
Varsa bir nöbetci bar, varsa bir nöbetci bar bir bar daha getir bana içerden lütfen bol yolluklu
Ben, dışardan seni sevsem iyi olacak galiba limited şirketi
Sende iç, içkiye sevişe sevişe alışıcaksın

Yahut gerisin geri ismimi söyle, ismim tersten fazla anlamsız
Yaşadıklarımız şimdi fazla fazla anlamsız tersten
Gittiğini düz söyle bari, tersten söylersen sende anlamıcaksın

Tesadüf bu ya aynı kol saatinde durmuşuz
Sen, sabaha karşı kalkan bi uçaksın
Ben, geçirmeye gelmesem, geçirmeye gelmesem seni iyi olucak limited şirketi
Sen nasılsa kanatlarını kopartıp attın, artık yanlız ellerinde uçacaksın
Küçük İSKENDER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder