28 Şubat 2012 Salı

Sol yanımın sancısı..

"Her ölüm erken ölümdür" demiş şair..Evet erkendi..Daha anlatacaklarım vardı sana daha paylaşacağımız çook şey vardı..Büyük sıkıntılar,büyük sancılar çektik birlikte hep birlikte..Ama yine aniydi gidişin kahramanım..Elleri güzel olan adam şimdi sana,aklına o kadar ihtiyacım var ki..Sensiz hiç bir şeyin tadı yok.Ben sensiz çok eksiğim..Sensiz bu şehre yağmur yağıyor dedem ve belli artık hep yağacak..Söylemiştim ya sana ben özlemek nedir seninle anladım.İnsanın sevdiğine bir daha dokunamaması,bir daha kokusunu duyamaması ne kadar acı..ne kadar yaralayıcı..Ben sensiz olduğum yerde sayıyorum ve biliyorum sen olsaydın böyle olmazdı..Alışamadım ben buna..Hem insan sevdiğinin yokluğuna nasıl alışır ki..Bu yara kabuk bağlamayanlardan..Hep açık ve hep kanıyor..Sen üzülme sakın ama ağlamaların sonu yok..Gülünç şeylerde bile eğer içinde "sen" varsan anlamadan süzülüyor yaşlar..Dedem "sol yanımın sancısı" güzel yürekli,mis kokulu adam..
   Ben seni o kadar özledim ki bunu tarif edecek kelime yok..Seninle şenlenen sofraları,sesinle şenlenen telefonları,seninle koyulaşan sohbetleri..
  "İnsanın sevdiğini kaybetmesi ,dişini kaybetmesi kadar ilginçtir.Acısını o an yokluğunu ömür boyu yaşar.." Seni sevmekten ve özlemekten bir an olsun vazgeçmedim Sol yanımın sancısı...


2 yorum:

  1. dedem....koca yürekli adamım sen rahat uyu emi..biz sonsuzluktan bizi izlediğini bilerek yaşıyoruz bize emanet ettiğin hayatı...seninle gurur duyuyorum dedem....

    YanıtlaSil